19 augusti 2013

Då var mixern igång igen!

Under några veckor har jag verkligen hamnat i ofas med mig själv. Ätit mer socker än jag brukar och på tok för mycket mjöl. Det är så det blir ibland, men nu känner jag hur hela min kropp och mitt sinne skriker efter att ge min kropp vad den förtjänar. Idag blev det smoothie till mellanmål, full med nyttigheter. Den såg inte så smaskig ut i färgen, eftersom jag hade hampaprotein i, men är det något jag lärt mig så är det att man inte ska döma en saker och ting efter dess utseende... Då jag hade hampaprotein i trodde jag att lillen skulle slå bakut. Både smaken och konsistensen blir ju lite annorlunda, men han älskade det! För den som vill veta mer om det naturliga och supernyttiga hampaproteinet, läs här.

Ananas
Mango
Färskpressad apelsinjuice
Hampaprotein
Havremjölk
Ingefära
Toppat med dinkelpuffar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar